Saturday 12 March 2011

Couple ! Say no !

Hai Mak Cik Pak Cik . Sya just nak storie about Couple . Ramai owam cakap " SINGLE IS SIMPLE COUPLE IS TROUBLE " Lawak ayat tuh , kite cume pandai sebut je , tapi tak penah pon korang buat kan ? Korang tetap COUPLE kan ? Sya ? Sya da SERIK ! Serik BERCINTA ! Tak de lagi istilah CINTA lam hidup Sya . Mybe untuk selame lamenye . Tak ingin lagi Bercinta . Ta de sorang  pon tau betape PERIT nye hidup Sya bile d'tinggalkan macam tu je . Tanpa satu khabar berita . Dan sekarang , dia da balik , n menagih Cinta dari Sya .  Tidak ! Maafkan aku . Muktamad ! Tipu kalau aku cakap , aku tak SAYANG kau . Aku akan SAYANG kau sampai akhir hayat . Aku doakan kau akan jumpe Perempuan yang lagie baik dari aku . Jangan cari perempuan same macam aku , aku tak kau kecewa untuk kali kedua seperti aku kecewakan kau.Maafkan aku . :'(

No comments:

Post a Comment